Luc is opgegroeid in een rasecht ondernemersgezin, waardoor creativiteit en de wil om te innoveren met de paplepel bij hem zijn ingegoten. Al zo lang hij zich kan herinneren is hij bezig met het verkopen van spullen; van horloges tot krantenabonnementen. Begonnen bij studie Commerciële Economie, en daarnaast leerde hij sales en marketing bij Pepperminds, zijn eerst start-up YourFund en
Briqchain. In de schamele tijd die hij
nog over had begon hij zich steeds meer te verdiepen in LinkedIn, en begon dus ook steeds meer te zien wat voor potentie dit medium heeft. Want een doelgroep zó efficiënt en zó simpel kunnen benaderen is echt uniek. Langzaam ontstond dus het idee om daar meer uit te halen, wat resulteerde in zijn beste keuze ooit: het oprichten van TheSalesBoosters en TheRecruitBoosters.
Toekomst visie
Zijn droom is om de komende 10 jaar succesvol te zijn als ondernemer en met zijn organisatie een impact in de recruitment sector. Vervolgens zou hij bij de minor ondernemerschap, waar hij zijn avontuur is gestart, als coach fungeren. Hij haalt namelijk enorm veel plezier om andere ondernemers te helpen met hun droom.
Impact
Vanuit hun twee labels brengen zij de wereld van online en offline communicatie dichter bij elkaar. Dit doen zij door effectieve campagnes op te zetten met als doel opdrachtgevers en kandidaten te vinden met minder moeite. De LinkedIn strategieën die zij ontwikkeld hebben zorgen voor een directe impact binnen de organisatie
Comments